Hello Earthlings

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh
Okay actually tak tau nak mula macam mana. But cuma nak bagitahu admin blog ni Alhamdulillah sihat lagi. Haha kalau korang perasan title blog ni dah bertukar. Chigwa Uisa tu maksudnya (boleh pergi cari sendiri) haha. Btw korang macam mana hidup? Harap semua sihat2 je lah.
Sepanjang hilangnya admin blog ni dari dunia blog, banyak ye dah berlaku harhar. Ade juga blogger blogger guna site ni untuk menjatuhkan reputasi orang lain, agama pun nak main main. Kesian kita yang blogger baik ni terkena tempiasnya. Dulu my mom pesan, nak berblogger boleh, tapi jangan sampai orang lain marah kita sebab benda yang kita tulis.
So tak banyak sangat nak diceritakan, cuma nak khabarkan kakak along i dah tunang you!! My God i cant believe it. (Gaya gedik) haha apa apa pun tahniah lah yeee.


Kerja kitorang la menghias hantaran tuuuu :P

Along with koko


Nak tau sape tunangnya? Yang pakai baju putih. Cari cepat haha
Ohh yee, before terlupa. Ade juga yang datang bertandang. Blogger mana tak kenal dia ni boleh pancung kepala lah kan. Haha Mas Ahmad Safwan. Sorry gambar dekat dalam phone and my instagram. kat tab ni takde pula hehe.
So korang, mungkin lah aku akan start berblogging balik habis SPM nanti insyaAllah, sepanjang ketiadaan aku ni, korang happy happy lah dulu ye. Sebelum dashboard korang penuh dengan cerita aku haha. Lupa nak bagitau, aku mungkin akan renew juga wajah blog ni. Rindu pula nak mengHTML blog ni. Haha bahasa apa ni. Aku pun tak tau lah. Aku cuma rindu nak edit edit balik. Hello dulu aku pro tau. Blog ni 120% hasil air tangan aku (dengan bantuan tuto blogger lain yang sangat berdedikasi) 
To those yang selalu juga usha usha blog ni. Thanks yew. Tanpa korang tak naik lah stats blog aku ni. Takpayah lah nak baca sangat entry lama lama aku, banyak yang dah kene delete. Ade banyak sangat sampai tak larat nak delete. So aku biar je. Gambar semua dah di buang sorry. Haha.
Kepada beberapa blogger yang pernah letak aku as favourite blog lists diorang. Thanks walaupun sekarang dah takde kut. Haha. Blogger sekalian,tunggulah aku blogwalk blog korang pulak.
Tu je kut bebelan aku harini, nak study lah. Dah nak eshpieyeym dah. Doakan kejayaan aku, nanti aku bagi korang something kalau aku berjaya dengan gemilangnya nanti okay :) aku nak beri sedikit kebahagiaan aku kat korang. Haha baik kan aku ? Thanks ♡♡


Written by, Syera♥